
Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas
Stasys Dailydka
Daktaro disertacija
Disertacijos...
Geležinkelio kelio balasto ir pobalastinio sluoksnių struktūros ir savybių kaitos modeliavimas, įvertinant aplinkos oro veiksnius ir traukinių eismo apkrovas.
Deividas Navikas
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Disertacijoje nagrinėjamos nedidelių autonominių orlaivių navigacijos algoritmų įtakos skrydžio tikslumui bei orlaivio deviacijos nuo užduotos skrydžio trajektorijos vertinimo problemos. Pagrindinis tyrimų objektas yra autonominės navigacijos algoritmai. Autonominio skrydžio tikslumas yra tiesiogiai susijęs su skrydžio sauga. Dėl šios priežasties pagrindinis disertacijos tikslas yra ištirti naudojamus ar siūlomus naudoti navigacijos algoritmus bei pateikti autonominio skrydžio saugos gerinimo metodus per navigacijos prizmę.
Darbe sprendžiami trys pagrindiniai uždaviniai: autonominio orlaivio navigacijos matematinio modelio parinkimas bei matematinis aprašymas, navigacijos algoritmų įtakos skrydžio tikslumui vertinimas, mažesnę įtaką skrydžio nuokrypiams turinčio algoritmo sukūrimas, kurio paskirtis – saugiai apskristi ir išvengti antžeminių kliūčių. Pirmasis uždavinys skirtas įvertinti didelės imties navigacijos duomenų statistinę aibę. Antrasis bei trečiasis skirti pačių algoritmų analizei.
Disertaciją sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados, literatūros ir autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai ir šeši priedai.
Įvadiniame skyriuje aptariama tiriamoji problema, darbo aktualumas, aprašomas tyrimų objektas, formuluojamas darbo tikslas bei uždaviniai, aprašoma tyrimų metodika, darbo mokslinis naujumas, darbo rezultatų praktinė reikšmė, ginamieji teiginiai. Įvade pateiktos disertacijos tema autoriaus paskelbtos publikacijos ir pranešimai konferencijose bei disertacijos struktūra.
Pirmasis skyrius skirtas literatūros analizei. Jame pateikta autonominių orlaivių klasifikacija. Pateikta autonominių orlaivių navigacijos, kontrolės bei valdymo algoritmų analizė. Skyriaus pabaigoje formuluojamos išvados ir tikslinami disertacijos uždaviniai.
Antrajame skyriuje pateiktas tyrimuose taikomas matematinis autonominio orlaivio navigacijos modelis. Pateikta šiuo modeliu gautų navigacijos duomenų analizė bei vertinimas.
Trečiajame skyriuje teoriniai rezultatai lyginami su gautais praktinių skrydžių metu bei naudojant SITL (angl. Software In The Loop) skrydžio imitaciją. Pasiūlyta metodika bei autonominių orlaivių navigacijos algoritmas automatizuotam antžeminių kliūčių apskridimui.
Disertacijos tema paskelbti 6 straipsniai: du – straipsniai žurnaluose, įtrauktuose į Thomson ISI duomenų bazę, du – recenzuojamuose žurnaluose kitose duomenų bazėse, bei du – kitų tarptautinių bei respublikinių konferencijų medžiagoje. Disertacijos tema perskaityti 6 pranešimai Lietuvos bei kitų šalių konferencijose.
Skaityti leidinio elektroninį variantą:
Stasys Dailydka
Daktaro disertacija
Disertacijos...
Edvardas Bielskis
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Vytautas Bleizgys
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Mindaugas Grigonis
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Nikolaj Ambrusevič
Daktaro disertacijos santrauka
Daktaro disertacijos santraukos neparduodamos
Audrius Krukonis
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Toma Lankauskienė
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Darius Jurkevičius
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Tatjana Gric
Daktaro disertacijos santrauka
Daktaro disertacijos santraukos neparduodamos
Raimundas Lučinskis
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Ingrida Mažonavičiūtė
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Justinas Gargasas
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Modestas Kračka
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Birutė Juodagalvienė
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Dainora Gedvilaitė
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos
Žilvinas Juchnevičius
Daktaro disertacijos santrauka
Daktaro disertacijos santraukos neparduodamos
Geležinkelio kelio balasto ir pobalastinio sluoksnių struktūros ir savybių kaitos modeliavimas, įvertinant aplinkos oro veiksnius ir traukinių eismo apkrovas.
Deividas Navikas
Daktaro disertacija
Disertacijos neparduodamos