Paslaugų vartotojų lojalumas

31322

Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė

Monografija

20,86 EUR
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Monografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais. Monografijoje pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis. Monografijoje ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.

Skaityti leidinio elektroninį variantą:

DOI: https://doi.org/10.20334/2017-058-M

Detaliau
VGTU leidykla "Technika"
31322
76 egz.

Charakteristikos

Metai:
2017
ISBN:
978-609-476-052-5
eISBN:
978-609-476-051-8
Leidyklos nr.:
2017-058-M
Matmenys:
167x235 mm
Puslapių skaičius:
168 p.
Viršelis:
minkštas
Kalba:
lietuvių
16 other books in the same category:

Sekite mus Facebook'e