Trimačių objektų atvaizdavimas

Ana Usovaitė

Mokomoji knyga

Egzempliorių užsakyti galite čia

Kiekis

Aprašymas

Knygoje nagrinėjamos trimačių objektų vizualizacijos technologijos DirectX terpėje. Aprašomi grafinių vaizdų sudarymo ir tobulinimo pagrindai, erdvinių modelių atvaizdavimo procesas. Knygoje pateikiama medžiagos realizacija taikant grafinę DirectX biblioteką ir C++ programavimo kalba. Pateiktų programų pavyzdžių sprendimas padeda įgyti universalų pirmųjų darbo su DirectX igūdžių, kurie gali būti panaudoti tolesnėms studijoms ir darbams.

Mokomoji knyga skirta dieninio, vakarinio ir neakivaizdinio skyrių inžinerinės informatikos specialybės studentams, studijuojantiems grafikos ir sąveikos pagrindų (FMGSB05002) bei grafikos programavimo (FMGSB06704) dalykus.

Leidinio elektroninis variantas: 

DOI: https://doi.org/10.3846/1098-S

Detaliau
VGTU leidykla "Technika"

Charakteristikos

Metai:
2009
eISBN:
978-9955-28-523-6
Leidyklos nr.:
1098-S
Puslapių skaičius:
131 p.
Kalba:
lietuvių
Priedai
Atsisiųsti
Content/Turinys_1098_S

Atsisiųsti (92.8k)
16 kitos knygos toje pačioje kategorijoje:

Sekite mus Facebook'e