Trimačių objektų atvaizdavimas

Ana Usovaitė

Study book

Request print edition here

Quantity

Description

Knygoje nagrinėjamos trimačių objektų vizualizacijos technologijos DirectX terpėje. Aprašomi grafinių vaizdų sudarymo ir tobulinimo pagrindai, erdvinių modelių atvaizdavimo procesas. Knygoje pateikiama medžiagos realizacija taikant grafinę DirectX biblioteką ir C++ programavimo kalba. Pateiktų programų pavyzdžių sprendimas padeda įgyti universalų pirmųjų darbo su DirectX igūdžių, kurie gali būti panaudoti tolesnėms studijoms ir darbams.

Mokomoji knyga skirta dieninio, vakarinio ir neakivaizdinio skyrių inžinerinės informatikos specialybės studentams, studijuojantiems grafikos ir sąveikos pagrindų (FMGSB05002) bei grafikos programavimo (FMGSB06704) dalykus.

Electronic version of the book:

DOI: https://doi.org/10.3846/1098-S

Book details

Data sheet

Year:
2009
eISBN:
978-9955-28-523-6
Imprint No:
1098-S
Pages:
131 p.
Language:
Lithuanian
Attachments
Download
Content/Turinys_1098_S

Download (92.8k)
16 other books in the same category:

Follow us on Facebook