Elektroninis verslas: raida ir modeliai

Narimantas Paliulis, Arnoldina Pabedinskaitė, Linas Šaulinskas

Mokomoji knyga

Egzempliorių užsakyti galite čia

Kiekis

Aprašymas

Informacinis amžius iškelia naujų iššūkių verslui. Dinamiškai kinta rinkos, vartotojai tampa vis mobilesni, nuolat daugėja žmonių, besinaudojančių pasaulinio tinklo teikiamomis galimybėmis ir pranašumais. Informacinių technologijų plėtra paveikė ir verslą, jis keičia organizavimo formas. Didėja elektroninio verslo sprendimų naudojimo mastai visose sferose – nuo elektroninės prekybos ir virtualių įmonių iki elektroninės vyriausybės. Elektroninis verslas remiasi interneto technologijomis, kurios iš esmės pakeičia vidinių ir išorinių sąveikų pobūdį. Pereinant į elektroninę erdvę, atsiranda verslo pokyčių: atvirumas, laisva ir nekontroliuojama prieiga prie informacijos ir nevaržoma galimybė ja keistis, tradicinių prekių vietą užima informacijos industrijos prekės. Leidinyje pateikiami elektroninio verslo modeliai, nagrinėjami jo organizavimo ir valdymo ypatumai, aprašomi verslo transformavimo į elektroninį procesai.

Mokomoji knyga skirta vadybos ir administravimo bakalaurų studijų studentams, taip pat ūkio subjektų vadovams ir specialistams.

Leidinio elektroninis variantas: 

DOI: https://doi.org/10.3846/858-S

Detaliau
VGTU leidykla "Technika"

Charakteristikos

Metai:
2007
ISBN:
978-9955-28-088-0
eISBN:
978-9955-28-733-9
Leidyklos nr.:
858-S
Matmenys:
145×205 mm
Puslapių skaičius:
236 p.
Viršelis:
minkštas
Kalba:
lietuvių
Priedai
Atsisiųsti
Content/Turinys_0858_S

Atsisiųsti (99.79k)
16 kitos knygos toje pačioje kategorijoje:

Sekite mus Facebook'e