Tarptautinis verslas. Tarptautinės vadybos įvadas

Borisas Melnikas, Eugenijus Chlivickas, Artūras Jakubavičius, Liudmila Lobanova, Vida Pipirienė, Aurelija Burinskienė

Vadovėlis aukštųjų mokyklų studentams

Egzempliorių užsakyti galite čia

Kiekis

Aprašymas

Vadovėlyje nagrinėjamos šiuolaikiniam tarptautiniam verslui ir jo raidai būdingos problemos ir aktualijos. Daugiausia dėmesio yra skiriama tarptautinio verslo sampratai, globalizacijos bei žiniomis grįstos visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimosi sąlygomis pasireiškiančioms tarptautinio verslo raidos tendencijoms, taip pat šiuolaikiniams požiūriams į tarptautinę vadybą bei į jos tobulinimo perspektyvas. Parodytas inovacijų ir technologijų pažangos vaidmuo, atskleistos inovacijų skatinimo galimybės, panaudotinos plėtojant tarptautinį verslą. Parodytos galimybės taikyti įvairias marketingo, taip pat žmogiškųjų išteklių vadybos bei komunikacijų priemones atsižvelgiant į tarptautinio verslo plėtros reikmes, aptarti nauji tarptautiniame versle atsirandantys iššūkiai, kuriuos sąlygoja Europos Sąjungos tolesnės raidos perspektyva.

Vadovėlis skirtas ekonomikos, vadybos, inžinerijos studijų studentams.

Leidinio elektroninis variantas: 

DOI: https://doi.org/10.3846/1032-S

Detaliau
VGTU leidykla "Technika"

Charakteristikos

Metai:
2008
ISBN:
978-9955-28-331-7
eISBN:
978-9955-28-721-6
Leidyklos nr.:
1032-S
Matmenys:
167×240 mm
Puslapių skaičius:
416 p.
Viršelis:
kietas
Kalba:
lietuvių
Priedai
Atsisiųsti
Content/Turinys_1032_S

Atsisiųsti (81.7k)
16 kitos knygos toje pačioje kategorijoje:

Sekite mus Facebook'e