Tarptautinis verslas. Tarptautinės vadybos įvadas

Borisas Melnikas, Eugenijus Chlivickas, Artūras Jakubavičius, Liudmila Lobanova, Vida Pipirienė, Aurelija Burinskienė

Textbook

Request print edition here

Quantity

Description

Vadovėlyje nagrinėjamos šiuolaikiniam tarptautiniam verslui ir jo raidai būdingos problemos ir aktualijos. Daugiausia dėmesio yra skiriama tarptautinio verslo sampratai, globalizacijos bei žiniomis grįstos visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimosi sąlygomis pasireiškiančioms tarptautinio verslo raidos tendencijoms, taip pat šiuolaikiniams požiūriams į tarptautinę vadybą bei į jos tobulinimo perspektyvas. Parodytas inovacijų ir technologijų pažangos vaidmuo, atskleistos inovacijų skatinimo galimybės, panaudotinos plėtojant tarptautinį verslą. Parodytos galimybės taikyti įvairias marketingo, taip pat žmogiškųjų išteklių vadybos bei komunikacijų priemones atsižvelgiant į tarptautinio verslo plėtros reikmes, aptarti nauji tarptautiniame versle atsirandantys iššūkiai, kuriuos sąlygoja Europos Sąjungos tolesnės raidos perspektyva.

Vadovėlis skirtas ekonomikos, vadybos, inžinerijos studijų studentams.

Electronic version of the book:

DOI: https://doi.org/10.3846/1032-S

Book details

Data sheet

Year:
2008
ISBN:
978-9955-28-331-7
eISBN:
978-9955-28-721-6
Imprint No:
1032-S
Dimensions:
167×240 mm
Pages:
416 p.
Cover:
Hardcover
Language:
Lithuanian
Attachments
Download
Content/Turinys_1032_S

Download (81.7k)
16 other books in the same category:

Follow us on Facebook