Lokomotyvų efektyvaus naudojimo tyrimas vertinant vežimų apimčių dinamiką

Virgilijus Jastremskas

Daktaro disertacija

Disertacijos neparduodamos

Kiekis

Aprašymas

Disertacijoje nagrinėjamos ilgųjų traukinių važiavimo valdymo režimų nustatymas, siekiant taupyti degalus ir mažinant krovinių bei keleivių vežimo laiką. Pagrindiniai tyrimo objektai yra traukinio važiavimo valdymas ir eismo grafikų sudarymas. Šie objektai eksploatuojant geležinkelio traukos riedmenis yra svarbūs tuo, kad optimaliai parinkus traukinio valdymo režimus, sumažinamos sąstato išilginės dinaminės jėgos, padidinamas traukinių eismo saugumas. Tuo pačiu racionaliai parinkus traukinių važiavimo tarpstočiais trukmę, galima sumažinti degalų traukai sąnaudas. Pagrindinis disertacijos tikslas – sukurti metodikas ir algoritmus, skirtus ilgųjų traukinių valdymo racionaliems režimams nustatyti ir priemiestinių dyzelinių traukinių važiavimo tarpstočiais trukmei apskaičiuoti, sudarant traukinių eismo grafikus. Disertacijoje taip pat aprašyti riedmenų eksploataciniai bandymai pagrindiniais Lietuvos geležinkelių transporto koridoriais.

Disertacijos tema paskelbti 5 straipsniai: 1 – mokslinės informacijos instituto duomenų bazės „ISI Web of Science“ leidinyje, turinčiame citavimo rodiklį, 1 – mokslinės informacijos instituto duomenų bazės „ISI Web of Science“ leidiniuose, neturinčiuose citavimo rodiklio, trys – tarptautinių konferencijų pranešimų medžiagoje. Disertacijos tema perskaityti 3 pranešimai Lietuvos bei kitų šalių mokslo konferencijose.

Skaityti leidinio elektroninį variantą:

DOI: https://doi.org/10.20334/2113-M

Detaliau
VGTU leidykla "Technika"

Charakteristikos

Metai:
2012
ISBN:
978-609-457-426-9
Leidyklos nr.:
2113-M
Matmenys:
145×205 mm
Puslapių skaičius:
103 p.
Viršelis:
minkštas
Kalba:
lietuvių
16 kitos knygos toje pačioje kategorijoje:

Sekite mus Facebook'e