
Statinių konstrukcijų projektavimo pagrindai
Josifas Parasonis
Textbook
Arnoldina Pabedinskaitė
Study book
Josifas Parasonis
Textbook
Valerija Bernotienė, Olegas Prentkovskis, Roma Rinkevičienė, Vilius Bartulis
Informative publication
Saulius Pilkavičius
Doctoral dissertation
Dissertations are not being sold
Lionginas Radzevičius, Edvardas Matkevičius
Laboratorinių darbų užduotys ir metodikos nurodymai
Mindaugas Rimeika, Ala Kirjanova
Study book
Dalia Eidukienė
Study book
Indrė Gudelytė-Račienė
Doctoral dissertation
Dissertations are not being sold
Tomyslav Sledevič
Doctoral dissertation
Dissertations are not being sold
Donatas Čygas, Daiva Žilionienė, Jūratė Vitkienė
Course project methodology instructions
Romualdas Ginevičius, Renata Korsakienė, Gitana Dudzevičiūtė, Viginija Grybaitė, Manuela Tvaronavičienė, Kristina Kalašinskaitė
Request print edition
Jevgenija Rutė
Doctoral dissertation
Dissertations are not being sold
Audrius Ilgevičius, Gerda Jankevičiūtė
Study book (in Lithuanian)
Request print edition
Raimondas Čiegis
Textbook
Gintaris Kaklauskas
Monograph
F. Peldschus, E. K. Zavadskas
Monograph
Arnoldina Pabedinskaitė
Study book
Leidinyje nagrinėjama koreliacinė regresinė analizė ir prognozavimo metodai. Pradžioje trumpai supažindinama su koreliacinės ir regresinės analizės metodų esme ir pateikiami taikymo pavyzdžiai. Toliau išdėstoma porinės koreliacinės analizės bei porinės regresinės analizės atlikimo metodika, nagrinėjamos praktinės situacijos ir rezultatų interpretacija.
Nagrinėjant praktinę situaciją (vienas priklausomas ir du nepriklausomi veiksniai), paaiškinta daugianarės koreliacinės regresinės analizės esmė, skaičiavimų nuoseklumas ir gaunamų rezultatų interpretacija. Toliau nagrinėjama šios analizės atlikimo metodika bendruoju atveju: pateikiamas pardavimų priklausomybės tyrimas nuo išlaidų reklamai, turimų firminių parduotuvių skaičiaus, vidutinio žmonių pajamų dydžio bei konkurentų išlaidų reklamai. Šis tyrimas apima porinę, koreliacinę ir regresinę analizę bei daugianarę koreliacinę regresinę analizę su didžiausią įtaką pardavimams turinčiais veiksniais. Antrajame skyriuje nagrinėjama laiko eilučių ir jų komponenčių samprata; pateikiami įvairūs prognozavimo metodai su praktiniais pavyzdžiais: išlyginimo metodai, trendo prognozavimas, trendo su sezonine komponente ekstrapoliacija bei kokybiniai prognozavimo metodai. Leidinyje aptariami prognozavimo tikslumo įvertinimo klausimai.
Leidinys skirtas Verslo vadybos fakulteto neakivaizdinių studijų studentams bei visiems, studijuojantiems kiekybinių metodų taikymą vadyboje bei ekonomikoje.
Electronic version of the book:
DOI: https://doi.org/10.3846/791-S